BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 6, 2010

Folkart order: Hand painted drawer

salam,

sy terima drawer ni dari perak...meminta sy re-paint semula roses tu kerana kecewa dgn roses yg ada di atas laci2an tersebut.. harap roses kat bawah ni tak mengecewakan kak ila..

dh habis lukis baru sy teringat nak tanya laci ni memanjang ke menegak..nasib baik susunan masih elok.. 

laci2 ni comel je.. hehe tapi nk buat agak lama..sbb sy kene sand paper balik, gesso dan re-paint.. klw tak hanya perlu lukis sahaja..

laci tengah

laci kiri


laci kanan..

cuba imagine sendiri ye mcmna rupa paras lacinya bila dh disusun melintang dari kiri dan kanan.. wlwmcmnapun sy tetap suka yg bahagian tengah.. huhu

kali ni gambar senget kronik..tp rasa mcm tak sihat. letih la nak amik lagi sekali..takpe la. tak kisah la.. 
jmpa lagi.. 

1 comments:

Kak Ani said...

salam ira,

cantiknyeee....kalau dekat blh gak hantar kat ira...