BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 23, 2010

On Vacation

Salam semua..selamat pagi..

nak kasi tau sikit la..harini hari terakhir sy di penang.. tapi bukan selama2nya..saya akan berada di Johor atas urusan peribadi.. jadi, order yang datang pada minggu ini saya akan mulakan mgu hadapan.. harap sabar menanti ye.. harini saya akan siapkan tempahan terakhir dari Kak Zee iaitu tempahan terakhir pd mgu lepas.. kesian kak zee..dh lama tunggu.. haritu dh buat satu tapi rupa2nya dh lari tema lak.. maklum la time tu fuse kepala short circuit kot..

Klw ada sapa2 yg berminat nak tempah lagi, anda bole emailkan kat saya..klw bole la kan (mesti bole ni) kasi la details ye apa yg anda nak..bukan apa..karang senang sikit.. sebabnya conpius gak dh byk2 ni (mcm lerrrr byk sgt..cit!!!).. apa yg saya nk tahu adalah maklumat seperti berikut... guna template ni bole???

- Size kayu - eg: 6" x 18", 6" x 12" etc
- Tebal kayu - eg: 2mm, 6mm, 9mm
- wordings - eg: Welcome, Home Sweet Home, etc
- background, design dan kaler - klw tak kasi tau, karang saya hentam pulak.. takut citarasa sy tak sama dgn korang ye..
- font tulisan - Klw tak decide, sy akan buat sesuka hati sy..aci?? (yahooo..leh la pilih font yg sonang2 sikit..kekekeke)

rasa2 cam cukup kot maklumat di atas.. setiap tempahan nak la maklumat kat atas tu.. klw dua tempahan maknanya ada 2x maklumat utk setiap satu.. bukan apa.. sy suka customer yg decide..karang ikut kepala otak saya yg agak mereng ni lain pulak jadinya..kekekeke.

ok, jgn lupa guna template kat atas.. nk bebel pjg2 dlm email bole, tapi pastikan template kat atas ada sekali..senang sikit tgk dlm bentuk point..

jumpa lagi..byeeeeee

0 comments: