BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 14, 2010

Folkart order: signage roses with olive green

Salam semua..
saya baru selesaikan satu lagi folkart yg diorder oleh customer..alhamdulillah, kak zee merupakan customer ke-3 sy.. mulai esk sy bz ni.. sbb byk signage nak kene siapkan..

harap semua maklum sekali lagi, bahawa kayu yang saya gunakan mmg nipis (mcm papan kek) tapi of course bukan papan kek. kenapa guna kayu ni??? sbb dia murah berbanding kayu corak..klw nak request kayu yg ada corak spt yg sy nyatakan kat blog di column sebelah kanan, sudah tentu harga agak mahal berbanding kayu nipis ni.. kayu ni juga jenis MDF.. klw nak tebal bole buat frame mcm kat canvas. sy sendiri dulu pernah rasakan hal yang sama. nak mintak tolong org lukis tapi too pricey.. :( pokek pun kering, jadi telan air liur je la..

sy ambil masa lebih dari 6 jam..utk siapkan signage ni tanpa berenti (kecuali gi tandas dan solat)..

jadi mgkin ada yang kata agak mahal. saya mintak maaf banyak2.. tapi ini lah hakikatnya. nk murah tak berbaloi kan.. sebab sy sealer, gesso 3 coats, sand paper, basecoat 3 @ 4 coat, lukis bunga, varnish dan buat wordings..

harap anda semua hargai intelektual properties ni.. klw kayu tebal, sudah tentu harga mahal tapi hasil painting tetap sama kualiti dia..

sekali lagi.. terima kasih banyak2 kerana sudi mengunjungi blog ni.. dan juga beri kepercayaan untuk menempah dari saya..


kak Zee request nak hijau olive, dan wordings di atas. yang lain saya bebas pilih apa design yg saya nak :) thx kak Zee :) harap kak Zee suka ye..



0 comments: