BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 2, 2010

folkart class available

salam semua.. dah banyak kali saya pikir tentang folkart kelas.. sy mmg tak confident sbb sy rasa saya ni masih belum layak....tapi sy jugak paham masalah rakan2 yg yang nak belajar tapi masa tak mengizikan untuk mereka turun ke KL semata2 nak belajar terutama kawan2 yang berada di utara..mmg tak berbaloi klw sekadar nak belajar smpi kene turun KL semata2 unless anda memang takda masalah kewangan dan masa..
mcm masa saya belajar dgn en zahir dulu, untuk kelas je sy habis RM500. tu belum termasuk bahan2.. bahan2 semua RM200+.. belum lagi tol+petrol. masa kelas en zahir memang saya pergi semata2 untuk belajar..
masa kelas aunty nora pulak, awalnya nak naik bas sbb nak jimat, tapi pada hari yg sama last minit sy dapat dapat surat untuk interview biasiswa. jadi terus tukar rancangan naik kereta..

sy mmg paham apabila ada segelintir rakan2 di sebelah utara khususnya penang dan kedah.. ada yang minta sy adakan kelas..seriously saya tak pakar, tapi apa yang saya belajar insyaAllah akan saya kongsikan.. cuma sapa2 yang nak datang belajar tu sila la bawa peralatan. sbb saya takda peralatan tambahan yang bole saya jual. klw sy di KL mgkin saya bole tlg belikan... saya pun order online dan ada yg saya beli masa pergi belajar haritu.. kat penang ada dua kedai art sahaja (Nan Yang dan Duriemas..dua2 di island dan barang2 amat limited)

yuran belajar saya rasa standard.. klw dgn en zahir satu sessi RM50 selama 2jam 1/2.. begitu juga dgn aunty nora.. bersama aunty nora sy cuma sempat belajar bunga ros yang mengambil masa 5jam..bermakna 2 sessi..

tapi insyaAllah, sy akan kenakan RM50 bagi 3jam. saya dah pikir byk kali sama ada nak amik bayaran ke tak.. tapi saya sendiri tak bekerja.. :(.. klw anggap anda sedekah kat sy bole ke???

klw ada yang berminat, silalah hubungi saya..insyaAllah saya akan cuba usahakan masa untuk mengajar.. tempat, kat rumah saya di sungai dua butterworth. bole email sy di irra_nur82@yahoo.com

0 comments: